رئیس واحد نی ریز: ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی و شیوه‌های علمی در جذب دانشجو

۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹ کد : ۳۸۲ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۹۱
خبرگزاری آنا: دکتر سیدمحمدرضا رئیس‌السادات، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ضمن تاکید بر رعایت پرونکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی، بر ضرورت استفاده بهینه حداکثری از فضای مجازی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین علمی به منظور جذب دانشجو تاکید کرد.

 

رئیس واحد نی ریز:

ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی و شیوه‌های علمی در جذب دانشجو

خبرگزاری آنا: دکتر سیدمحمدرضا رئیس‌السادات، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ضمن تاکید بر رعایت پرونکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی، بر ضرورت استفاده بهینه حداکثری از فضای مجازی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین علمی به منظور جذب دانشجو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کمیته جذب و پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه و مدرسه سما با حضور کارکنان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست دکتر سیدمحمدرضا رئیس‌السادات، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با اشاره به این موضوع که استمرار فعالیت هر سازمانی به نحوه و چگونگی مشتری مداری آن سازمان است بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: پاسخگویی شایسته، مطلوب درخور و در شان ارباب رجوع مخصوصاً اساتید و دانشجویان، اثربخشی بسیار بالایی را در جهت قوام و بقای سازمان داراست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی، بر ضرورت استفاده بهینه حداکثری از فضای مجازی و بهره‌گیری از تجارب و شیوه‌های نوین علمی به منظور جذب دانشجو تاکید کرد و افزود: مردم باید تصویر واقع بینانه‌ای از توانمندی‌های دانشگاه داشته باشند و این می‌طلبد که کارگروهی در جهت استخراج ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه با حضور اساتید و کارکنان شکل گیرد و در تبلیغاتی که به منظور جذب دانشجو صورت می‌گیرد ضمن رعایت شان دانشگاه،این توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها منعکس شود.

به گزارش خبرنگار آنا از نی ریز در این نشست، کارگروه‌هایی شامل کارگروه عملیاتی(اجرایی) به منظور انجام تبلیغات محیطی و میدانی، کارگروه فضای مجازی به منظور انجام تبلیغات لازم در فضای مجازی، کارگروه ایجاد محتوای تبلیغاتی، کارگروه شناخت و استخراج ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه، کارگروه برنامه‌ریزی و کارگروه بانوان تشکیل و وظایف هر یک از آن‌ها تشریح شد.

 


نظر شما :